8 Ocak 2009 Perşembe

Mim 20'lik

Kaçakgay 'in mimlemesiyle 20 de 20 ;
1.En sevdiğiniz kelime nedir?
Mesela,ondan sonra

2.En nefret ettiğiniz kelime nedir?
Aşkım,cicim..vb samimiyetsiz buluyorum.

3.Sizi ne heyecanlandırır?
Hız,aldığım bir işi zamanında bitirebilecekmiyim düşüncesi

4.Heyecanınızı ne öldürür?
Yaptığım işe eleştiri
5.En sevdiğiniz ses nedir?
Ağustos böceği sesi,Vapurun denizde giderken çıkardığı ses ve düdüğü,

6.Nefret ettiğiniz ses nedir?
Yemek yerken ağız şapırdatması,yüksek sesle gülen insanlar.

7.Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
paramı kazandıktan sonra her işi yaparım,ama insan satmam

8.Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
Müzik aleti çalabilmek isterdim o yeteneği kendimde görmüyorum.

9.Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
En güçlüsü,en zekisi,en yeteneklisi,en......,en........Olmadığımı kim söyledi :)

10.Nerede yaşamak istersiniz?
Dünyanın heryerinde biraz olsun kalmak sonra tekrar evime(izmir'e)dönmek.

11.En önemli kusurunuz nedir?
Bazen kendimi ifade edemem.Yeni tanıştığım insanlar uzaktan çok sert göründüğümü düşünüyorlar.Bunun önüne geçemedim.

12.Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
Tuvalette gazete okumak ve music dinlemek.Sabahları geç kalıyorum.

13.Kahramanınız kim?
Çizgi romanda Wolverine,Gerçek hayatta babam.

14.En çok kullandığınız küfür nedir?
S.ktir git,.ezevenk,yezid,....

15.Şu an ki ruh haliniz nasıl?
ortadan geçer

16.Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
savaşma seviş :D

17.Mutluluk rüyanız nedir?
İstediğim ve düşlediğim aileyi kurabilmek.

18.Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
Hiçbirşey yapmadan boş oturuyor olamak.

19.Nasıl ölmek istersiniz?
3 gün yatak sonra toprak.

20.Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı'nın kapıda size ne söylemesini beklersiniz?
Bi defa beni kapıda karşılayacağına emin değilim.
Ama huzuruna çıkarsam şöyle diye bilir;Oooooo Kimleri Görüyorummmm ......
Mimledim Gökyüzü ve Serrose'yi :D

Hiç yorum yok: