14 Ocak 2009 Çarşamba

Gitmesinler.

Bugün gazetemi okuyorum .Bir yazı başlığı "Hamas ,Türk askerini kabul etti."
İstemiyorum gitmesin benim askerim.İsrail bombası düşünce niye benim askerim ölsün, zaten yeterince kendi içimizdeki hainler tarafından ülkemin her yerinden ve yöresinden şehidimiz var.Birde israilliler mi vursun.Bu kadar zengin arap ülkesi varken niye araplardan giden yok.
Niye çıtları çıkmıyor?
Niye izlemek ve demeç vermekle yetiniyorlar?
Niye birazda onlar ellerini taşın altına koymuyorlar?Niyeee ?
Zaten oldum olası arap milletini sevmem .I . Dünya harbinde ingilizlerle bir olup osmanlı ordusunu susuzluktan öldüren gözlerini oyan bir millet için niye bizim Mehmetçiğimiz göğsünü siper edecek.Peygamberimiz bile söylemiş "Ben arabım ama arap benden değil "diye.Tamam kabul israilin yaptıkları bir vahşet ama sadece Türk ordusunun gitmesini istemiyorum.Bir arap birliği kurulup neden asker göndermiyorlar?Din kardeşi değiller mi ?Almanlar,fransızlar,ingilizler ...hepsi gittsin.Nasıl olsa araplar alışkın avrupayla bir olamaya şimdide birleşsinler bu sefer israil için .Sevmiyorum arap milletini işte.

3 yorum:

кα¢αкgαу dedi ki...

yani uzun uzadıya konuşmak lazım..yazıda çoğu cümlene katılmadım desem de, sanırım seni de bişiler kızdırmış...Ama sanırım kızdığımız şeylerde ortak olanlr olsada açıklamalarımz tamamen farklı...

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Gazze'de yaşanan vahşet her ne kadar beni mahvetse, olanları lanetlesem de de Türk askerinin gitmesini bende doğru bulmuyorum. israilin 7.5 milyonluk nüfusu ve dünya üzerindeki hakimiyeti yüzünden bizim dışımızda kimse kendini ateşe atmıyor...

blue tie dedi ki...

Kaçakgay'e
Bu ülke 1 .dünya harbinde parçalanmaya çalışırken bizim sevgili arap ülkelerindeki din kardeşlerimiz nerdeydi.Bosnada müslümanlar katladilirken..Nerdeydiler..
Bir tek bizmi varız bu dünyada müslüman ülke biz daha kendi yaralarımızı saramıyoruz.Benim askerim yeterince kayıp verdi.
Filistinliler topraklarını 3 kuruş para fazla verdiler diye niye sattılar yahudilere .Şu anki filistin topraklarının hepsi savaşılarak kazanılmadı.Satıldı.Hemde kendi elleriyle .Sattılar.Aç gözlülüklerinin kurbanı oldular.Sen gitmek istersen filistine savaşmak için onu bilemem.Ama ilk önce o üniformayı giyip düşünmen gerek.Silahı alıp sınırda gece nöbet tutman gerek.