4 Ocak 2010 Pazartesi

Dennis Rodman


Geçenlerde internette dolaşırken bu fıkraya rastladım.Tabii baya bir güldüm.Eskiden izlediğim NBA maçları geldi aklıma. (Dennis Rodman,michael jordan,scottie pippen )Bulls'un mahşer üçlüsü .Şimdi NBA'in eski tadı yok.Belki de Dennis Rodman tarzı kaçık bir oyuncu lazım.Neyse fıkraya gelelim:

Dennis Rodman bardan kaldırdığı bir hatunla sevişecekmiş.

üstlerini çıkardıktan sonra kadın bakmış adamın her tarafı dövme.

foreplay olayı bitip sevişme başlayacağı sırada, kadın rodman' ın penisinin üzerindeki dövmeyi görünce basmış yaygarayı:

" ben seninle yatmam; aids yazıyor burada! "

rodman gayet sakin:

" merak etme bebeğim; o birazdan adidas olucak.. "

Diğer versiyonu;
Basketbolcu Denis Rodman bir gece evine bir kız atar. Muhabbet faslı geçtikten sonra yatak odasına giderler.Kız soyunur Denis Rodman da gömleğini çıkarır.Kolunda bir puma dövmesi vardır. Bunu gören kız sorar :
- O dövme de ne öyle ? Rodman cevap verir : Puma'dan sponsorluk almıştım. O yüzden yaptırdım, daha sonra pantalonunu çıkarır. Bacağında Nike dövmesi vardır. Kız sorar
- peki bu ne ? Rodman : O da sponsorumdu. O yüzden yaptırdım , der. Sonunda Rodman anadan doğma soyunur. Penisinin üstünde aids yazmaktadır. Bunu gören kız delirir ve bağırmaya başlar: Hayvan herif ben asla aidsli biriyle yatmam, niye bana söylemedin aidsli olduğunu, ben gidiyorum der. Bunu duyan rodman gayet sakin cevap verir.
- Dur ya merak etme, birazdan adidas olacak !

Hiç yorum yok: